Monday 4 April 2011

Dap nak telanjangkan anwar di Parlimen

NONEKarpal Singh menyeru pihak berkuasa menayangkan video seks Carcosa di Parlimen kerana ia mempunyai imuniti untuk melindungi ahli parlimen daripada sebarang liabiliti jenayah.

Ahli parlimen Bukit Gelugor itu berkata, mendedahkan video itu untuk tatapan umum merupakan kesalahan mengikut Seksyen 5(1) Akta Penapisan Filem 2002 dan Seksyen 292 Kanun Keseksaan.

Bagaimanapun, katanya, jika ditayangkan di dalam Parlimen akan memberi imuniti kepada ahli parlimen daripada sebarang liabiliti jenayah atau lain-lainnya.

Karpal berkata, ia pernah dilakukan pada 1992 berhubung video seks DP Vijandran.



sumber - malaysiakini

komen papahebat - nampaknya karpal telah miliki segala-galanya untuk telanjangkan papahebat. di mahkamah kes liwat karpal sudah dapat detail mengenai hubungan papahebat dengan saiful.

kini dalam kes video ini dia nak telanjangkan pulak papahebat sekali lagi.

apa sebenarnya politik karpal ini? dap hanya berminat dengan kuasa, apabila mereka sudah dapat kuasa maka mereka akan pijak kepala kita walaupun kita adalah kawan rapat mereka.

tang ini papahebat puji Pas yang tetap setia dengan papahebat.

walaupun sudah terang-terangan ada video pun pas lebih percayakan papahebat, tang ini papa kena puji husam yang berjaya kontrol puak-puak erdogan ini agar terus bersama papahebat walupun terpaksa mengorbankan parti.

papahebat berjaya menjadikan Pas sebagai lembu papahebat yang paling setia.

No comments:

Post a Comment