Wednesday, 6 April 2011

Kes Pegawai Kastam mati dalam premis SPRM - KP harus letak jawatan

Seorang pegawai Kastam yang sedang disiasat berhubung rasuah ditemui mati dipercayai jatuh dari tinggat 3 bangunan SPRM Jalan Cochrane, Kuala Lumpur.

SPRM oh SPRM, belum pun kes TBH selesai, sudah buat pulak bab baru.

Nampaknya SPRM tidak belajar dari kes TBH.

SPRM tidak boleh lagi salahkan OKT dalam hal ini.

Ketua Pengarah SPRM harus bertanggung jawab dan harus letak jawatan.

1 comment:

  1. Sokong.KP SPRM wajib letak jawatan.Memalukan betul.Memang diorang langsung tak belajar dengan kes TBH.Diorang ingat diorang untouchable?Kalau masih ada maruah ,KP kena bertanggungjawab penuh.Bawa pegawai yg terlibat ke muka pengadilan segera.Mungkin SPRM boleh kata mangsa bunuh diri tapi 2 kes bunuh diri di bangunan SPRM sendiri adalah sangat2 meragukan!

    Tak tahu macamana nak back up kerajaan dah pasal isu ni.Melompatlah fuckatan yg dah sesak nafas dengan isu seks ketuanya.Lepas ni diorang akan mainkan isu ni habis2an.

    Diorang akan berarak dijalan2raya,pastinya bukan untuk membela pegawai kastam yg mati tu sebab Melayu yg mati kan,tapi diorang dah dapat point kukuh untuk kes teoh beng hock.

    Celaka SPRM.

    ReplyDelete