Wednesday 18 May 2011

Pandikutti ke Jogja mengejar cewek

KUALA LUMPUR 16 Mei – Tindakan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dikatakan ’bercuti’ ke luar negara esok tanpa membawa bersama isteri, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail, semata-mata untuk menyelesaikan kemelut dalam Angkatan Muda Keadilan (AMK) menimbulkan seribu satu persoalan.

“Saya simpati dan kasihan dengan Wan Azizah. Apa yang dia tidak korbankan demi Anwar tetapi dalam keadaan tertekan akibat pendedahan video seks dan keputusan hakim (bela diri), Anwar sanggup meninggalkan Wan Azizah untuk bercuti di luar negara.

sumber- utusanonline.com

komen papa

ada sumber memberitahu pandikutti akan ke Jogja. rombongan nya seramai 5 orang akan dikatakan berehat beberapa hari setelah bermati-matian bersolat hajat sejak sebulan lalu.

yang bersama pandikutti termasuk orang kanan nya di pejabat penashat ekonomi negeri, yang dikatakan sebagai koleksi jambu nya yang terbaru.

teman pandikutti di Jakarta juga telah berada di Jogja bersama beberapa orang cewek yang di pesan khas dari beberapa buah Universiti sekitar Jogja. pesan dari pandikuti, pastikan yang muda.

papa pasti setiap minggu pandikutti akan keluar negara. sebab di kuala lumpur sudah tidak boleh membalun, ada banyak cctv. 

1 comment:

  1. Cari bomoh kot... Hahahahaaaa!!!

    Anwar mandi peluh dengan kenyataan video ini... Mari Saksikan!!!
    http://maelpengerang.blogspot.com/2011/05/anwar-mandi-peluh-dengan-kenyataan.html?showComment=1305690774179#c2674799773687911719

    ReplyDelete