Tuesday 17 May 2011

Pengarah Urusan IMF terus merengkok dalam cell, pandikutti yang meliwat terus lepas bebas, Syabas Hakim Malaysia

NEW YORK (AP): Haggard and unshaven after a weekend in jail, the chief of the International Monetary Fund was denied release on bail Monday on charges of trying to rape a hotel maid as allegations of other, similar attacks by Dominique Strauss-Kahn began to emerge.

sumber the star.com

komen papa

papa cuma nak bandingkan nasib pandikutti yang masih lepas bebas walaupun dia telah meliwat. dia dituduh meliwat bukan seorang malah sebelum ini beberapa orang dan pandikutti terus boleh lepas bebas tanpa masuk cell. pandikutti terus boleh di bail.

papa nak kritik Hakim di Malaysia yang teror sangat ni. kalau mereka berkerja di New York Amerika Syarikat tentu mereka telah lama di buang kerja kerana tidak profesional kepada mangsa liwat. 

Hoi Hakim bangun lah dari tidur lena mu. jenis keputusan yang macam mana yang kamu buat ni sampai mangsa liwat saiful terus merana. 

hampir 3 tahun kamu ambil masa nak buat keputusan samada pandikutti ada prima facie kes atau tidak. kenapa ambil masa lama sangat? adakah sebenarnya Hakim di Malaysia bersikap adil dalam buat keputusan? berapa lama lagi masa yang kamu perlukan untuk memenjarakan si peliwat pandikutti ini ?

dimana keadilan untuk saiful? rakyat menagih keadilan Hakim di negara ini !

No comments:

Post a Comment