Wednesday 29 June 2011

anwar kelemasan dalam dakapan china doll


Mengapakah Eskay memilih untuk mendedahkan video seks Anwar dengan pelacur Cina bagi membuka tirai peperangan terbaharu Anwar? Eskay sebenarnya mempunyai banyak pilihan. Mengapa Eskay pilih yang ini?
Jawapannya mudah. Aksi seks ini dibuat Anwar di Tanah Airnya sendiri. Ia dibuat Anwar sebaik meninggalkan rumahnya, isterinya dan anak-anaknya termasuklah orang-orang politiknya. Aksi seks ini juga mempunyai turutan bukti yang tidak putus, dari masa Anwar meminta Eskay ke rumahnya, Eskay menghantar Anwar pulang semula ke rumahnya, Anwar menghubungi Eskay bertanyakan mengenai jam OMEGAnya dan Anwar menghantar khidmat pesanan ringkas kepada Eskay memaklumkan apa yang dikatakannya kepada Datin Seri Wan Azizah berhubung kehilangan jam tersebut.
Bagaimana pula dengan rakaman cctv di rumah Anwar sendiri? Sudah pasti rakaman cctv dan laporan keselamatan mencatatkan kehadiran Eskay ke rumah Anwar pada malam tersebut dan mencatatkan waktu yang tepat bila Eskay menghantar Anwar pulang. Apakah ia sudah dipadamkan? Atau yang ada hanya kelongsong kamera tanpa alat perakam?
Data daripada syarikat telekomunikasi boleh menunjukkan dengan jelas di manakah Anwar berada dalam tempoh-tempoh tersebut. Data telekomunikasi juga akan menunjukkan dengan jelas di manakah kedudukan Eskay. Setidak-tidaknya kita akan tahu bahawa telefon bimbit mereka menggunakan khidmat pencawang yang sama atau tidak pada detik tersebut.
Dengan perincian yang begitu rapi, Anwar sememangnya kelemasan.
baca seterusnya disini

No comments:

Post a Comment