Sunday 15 January 2012

Usaha halalkan anus lelaki, pussy wanita menjadi semakin tidak bernilai. Syabas Anwar, Raja Liwat Asia.




AnuWar Ibrahim ketika ditemubual stesen televesyen BBC terus di antara Mumbai dan London, semalam, 12 Januari 2012, menyokong penuh tindakan penyokongnya yang terdiri daripada golongan gay di Malaysia.

Ketika ditanya mengenai sokongan golongan berkenaan untuknya berikutan keputusan mahkamah yang dibuat pada 09 Januari lalu, Anwar Ibrahim berkata:

*Beliau menyokong penuh pemansuhan undang-undang sodomi!

*Walaupun masyarakat Malaysia rata-ratanya tidak boleh menerima homoseksual di khayalak ramai, undang-undang lapuk sodomi tidak harus diguna untuk menghukum orang yang tidak bersalah.

Apa maksud AnuWar Ibrahim ? Baginya kalau paksa salah, suka sama suka tak mengapa. Lagi satu, jangan buat homoseksual di khayalak ramai, buat secara rahsia dan tersembunyi tak mengapa!

Demi untuk meraih kuasa, demi untuk menghalalkan hubungan seks sejenisnya, AnuWar Ibrahim telah berikrar untuk menghapuskan undang-undang sodomi yang baginya adalah lapuk. Beliau akan menghalalkan LGBT sekiranya beliau menjadi Perdana Menteri!

Kita bertanggungjawab untuk menyebarkan kepada seluruh Rakyat Malaysia terutamanya yang mahukan Negara tidak ditimpa bencana seperti mana bencana yang menimpa Nabi Luth AS.

Kita tidak sesekali redha AnuWar Ibrahim menjadi Perdana Menteri dan kita akan pastikan cita-cita kotornya itu tidak akan tercapai. Ya Allah, makbulkanlah doa kami dan selamatkanlah bumi Malaysia yang bertuah ini. Amin.

No comments:

Post a Comment