Thursday 9 February 2012

khalid parasit terus pertahan TIADA RUMAH URUT di Shah Alam, kah kah kah kah




Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad meminta bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Hasan Ali supaya mendedahkan lokasi premis rumah urut atau hotel yang dijadikan tempat maksiat di Selangor seperti yang didakwanya.

"Beritahu saya di mana? Ini tidak, main tembak saja. Semua tempat refleksologi seolah-olah jadi tempat maksiat," katanya pada sidang media di pejabatnya di sini, Khamis.

Menurut Khalid, kenyataan Hasan yang mendakwa Shah Alam sebagai kota maksiat seolah-olah memberi gambaran bahawa pentadbiran Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) tidak melakukan tanggungjawab mereka.

"Dia menempelak Datuk Bandar, MBSA, pihak perlesenan dan penguatkuasaan seperti tidak buat kerja. Sebenarnya dia mahu pukul saya tapi dia pukul semua orang," katanya.

Khalid berkata, jika mana-mana premis didapati melakukan kegiatan tersebut secara haram, ia akan ditutup.

Kata Khalid lagi, beliau turut dimaklumkan oleh Datuk Bandar Shah Alam, Datuk Mohd Jaafar Mohd Atan bahawa pegawai penguatkuasaan melakukan serbuan ke atas premis refleksologi atau hotel hampir setiap minggu.

"Dia hanya cakap ikut sedap mulut dia saja. Jika dia ada bukti beritahu saya. Kalau saya ada kuasa saya boleh halang tapi saya tiada kaitan dengan MBSA," katanya.

Sehubungan itu, Khalid meminta Hasan supaya menyatakan dengan lebih terperinci mengenai dakwaannya itu.

"Apa yang sebenarnya dikatakan pusat maksiat? Jangan bohonglah. Kalau Shah Alam Kota Maksiat, saya minta MBSA beri jawapan," katanya.

Sumber - mystar

No comments:

Post a Comment