Friday 2 March 2012

Umno Kelantan kecewa Dato Hasan Ali tak layan mereka




Ini satu fenomena baru politik malaysia. Di kota baru kelmarin, hampir 20,000 membanjiri wakaf chek yeh mendengar syarahan Dr Hasan Ali.

Program anjuran grup pondok itu mendapat sambutan luar biasa terutama nya dari golongan atas pagar.

Menurut sumber, hasrat umno kelantan membawa Dato Hasan Ali tidak kesampaian kerana beliau lebih selesa berada diatas pentas ngo.


















1 comment:

  1. Assalamualaikum
    Semalam gelak besar kat saujana Utama. Kehadiran penduduk tempatan tidak lah seramai ditempat lain.Tapi kehadiran itu adalah agak ramai kalau berbanding dengan ceramah PAS yang membawa nama yang besar yang selalu diadakan di Saujana Utama ini dimana kehadiran selalunya didatangkan dari luar. Berbalik cerita ceramah selamatkan akidah umat Islam dari Hasan ali ini terdapat kelompok penyokong PKR,PAS termasuk ahli majlis dari PAS ini panas telinga sambil menyumpah Hassan Ali. Kalau diperhatikan gelagat mereka seperti kebudakan-budakan kerana tidak tahan apa yang Hassan Ali perkatakan terkena batang hidung mereka. Ini termasuk lah imam masjid saujana utama....Terpekik-pekik tapi tak berani untuk join group yang ramai sedang mendengar ceramah hHassan Ali. Syabas penduduk Saujana Utama kerana membuka minda untuk mendengar penjelasan dari Jati.

    ReplyDelete